Sosyal Medya Uygulamaları eğitiminin amacı Sosyal Medya uygulamalarını ve temel süreçleri ayrıntılı bir şekilde öğrenmenizi sağlayıp, sosyal medya araçları yoluyla markanızı veya firmanızı tanıtmak, satışları artırmak, müşterilerinizi sitenize yönlendirmek gibi konular hakkında bilgi sahibi olmanıza ve bunları hayata geçirip etkin bir şekilde kullanmanıza yardımcı olmaktır.
Kimler Katılmalı;
Sosyal medya araçları hakkında bilgi sahibi olarak isteyen sektör çalışanları,
Sosyal medyayı aktif olarak kullanmak isteyen firma çalışanları, yöneticileri,
Çalıştığı firmada E-ticaret, sosyal medya ve dijital pazarlama üzerine çalışmaya başlamış ve kendini geliştirmek isteyenler,
İÇERİK:
- Sosyal Medyanın Tanımı, Önemi ve Avantajları
- Sosyal Medya Araçları:
- Facebook, Twitter, YouTube, Google+, Instagram, Pinterest, LinkedIn StumbleUpon
- RSS/XML Beslemeler, Etiketleme (Tag) ve Paylaşım
- Sosyal Medya ve Marka: Marka duruşu geliştirme, Politika oluşturma, İletişim stratejisi oluşturma
- Sosyal Medya ve Topluluk Yönetimi: Topluluk nasıl üretilir ve Aidiyet hissi nasıl oluşturulur?
- Sosyal Medya'da İtibar ve Kriz Yönetimi: Müdahale, Genel Strateji ve Marka iletişimi nasıl olmalıdır?
- Sosyal Medya'da Kaliteli İçerik Üretmenin Yolları:
- Facebook, Twitter, Instagram Pazarlamanın Temelleri ve Reklam Modelleri
- Sosyal Medya Paylaşımları için Grafik Bilgisi
- Sosyal Medya Takip ve Ölçümleme: Yönetim ve Raporlama Araçları
|