Hazır Giyimde Müşteri İlişkileri Yönetimi
Seminer Günü : 19-20 Ocak 2017
Seminer Saati : 10:00 / 17:00
Seminer Yeri : DIŞ TİCARET KOMPLEKSİ
İyi bir müşteri temsilcisinin firmaya müşteri kazandırdığı ve sürekliliğini sağladığı, tam tersi donanımsız müşteri temsilcilerinin ise mevcut müşterileri bile kaybettirebileceği bir gerçektir. Buradan yola çıkarak, imalatçı ve satın alma ofislerinde çalışan müşteri temsilcileri için , müşteri bulmaktan ve mevcut müşterinin sürekliliğini sağlamaktan başlayıp, ürünü yüklemeye kadar olan tüm aşamalarda neler yapılması, nasıl yapılması konuları yaşanmış örneklerle anlatılacaktır.
İçerik:
Eğitmen: Ufuk Engin ; Hacettepe Üniversitesi Kimya Mühendisliği bölümünden mezun olduktan sonra eğitimi ve ilgisi doğrultusunda tekstil sektörüne girmeye karar vermiştir. Baskı ve boya ile başlayan tecrübesi sonrasında Türkiye'nin önde gelen fabrikalarında farklı birimlerde yurtiçi ve yurtdışı müşterilerle çalışarak 15 sene boyunca kariyerini imalat konusunda ilerletmiştir. 1995 yılında acenta tarafına geçip, Phillips Van Heusen, Gant, GH Bass, Calvin Klein gibi markaların Türkiye üretiminden sorumlu bir ekibi yönetmiştir. 2000 yılında kendi acentası R&R Fashion'ı kurmasıyla denim, dokuma, örme başta olmak üzere kadın, erkek ve çocuk giyiminde Abercrombie&Fitch, Marc by Marc Jacobs, Little Marc, Anthropologie , Guess USA, Groupe Zannier, Tartine et Chocolat gibi dünyanın önde gelen markaları ile çalışmıştır. 2014 yılından itibaren kız çocukları için İkizim ve Ben ve Cutie & Cool markaları ile perakende sektörüne adım atmıştır. Halen bu markaların yürütücü ortağı olup, marka yaratma sürecinden, tasarım, imalat, satış ve pazarlamasına kadar her biriminde aktif rol almaktadır. Aynı zamanda yerli ve yabancı olmak üzere, marka olma yolunda adım atan genç firmalara Türkiye içinde üretim danışmanlığı vermektedir.
|