Satışta Prim - Teşvik Sistemleri Ve Uygulamalar
Seminer Günü : 12 Ocak 2017
Seminer Saati : 10:00 / 17:00
Seminer Yeri : DIŞ TİCARET KOMPLEKSİ
Eğitimin Amacı: Çalışanlar için sabit bir ücret, düzeyi ne kadar olursa olsun belirli bir zaman diliminde kanıksanmakta, sıradanlaşmakta ve bir işi çok daha iyi yapmak konusundaki itici gücünü kaybetmektedir. Her ne kadar çalışan ücretleri, tanımlanmış bir işin tanımlanmış bir şekilde yapılması karşılığında verileceği taahhüt edilmiş olsa da, günümüz rekabet ortamı yeni başarı kriterlerini, tanımlanmış faaliyetlerin üstüne çıkmak, yaratıcı olmak, yüksek bir azim, kararlılık ve iş disiplinine sahip olmak gibi standartlara taşımıştır. Çalışanları ve özellikle satıcıları bu yüksek standartlara ulaştırabilmek için extra bir güdü'ye, yani “Yüksek Bir Performansa” ihtiyaç vardır. Günümüzde bunun adı “ PRİM-TEŞVİK-PERFORMANS SİSTEMİDİR”. Eğitim; çalışanların bu yüksek standartlara ulaşmalarını sağlayacak sistemlerin, işletmelerde nasıl oluşturulacağını ve nasıl uygulanacağını anlatmaktadır.
İÇERİK :
Eğitmen: Bülent Başar; 1964 yılında Eskişehir'de doğdu. İlk ve Orta öğrenimini Üsküdar Cumhuriyet Lisesinde tamamlayarak 1981 yılında Marmara Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi İktisat Bölümü'ne girdi. 1985 yılında mezun olan Başar, askerlik hizmetinden sonra meslek yaşamına Akın Tekstil Konfeksiyon Ürünleri Üretim ve Pazarlama A.Ş. firmasının satış ve pazarlama bölümünde başladı.1990 Yılından itibaren Arçelik A.Ş Pazarlama ve Satış Departmanında mesleki yaşamına devam eden Başar, yaklaşık yedi yıl ülkemizin çeşitli bölgelerinde satış, pazarlama, satış geliştirme, müşteri ilişkileri yönetimi, yeni bayilik tesisi, bayi yönetimi ve eğitimi gibi çeşitli alanlarda sorumluluk düzeyinde görevler aldı ve yeni ürün geliştirme, piyasa araştırmaları ve lansmanı konulu projelerde bulundu. 2001 Yılından itibaren eğitim faaliyetlerinin yanı sıra çeşitli kurum ve kuruluşlarda danışmanlık faaliyetlerini de sürdüren Başar, halen; Yapı Kimyasalları, Medikal Cihazlar ve Tekstil Alanında Üretim yapan 3 ayrı firmaya, “satış ekiplerinin oluşturulması, satış kanallarının bayi organizasyonuna dönüştürülmesi ve aile şirketlerinde kurumsallaşma ve yönetim geliştirme” konularında danışmanlık hizmetini sürdürmektedir.
|