Modada Stratejik Pazarlama
Seminer Günü : 6 Ocak 2017
Seminer Saati : 10:00 / 17:00
Seminer Yeri : DIŞ TİCARET KOMPLEKSİ
İnternetin yayılıp geliştiği günümüzde moda alanında perakendeden online alışverişe önemli bir kayış söz konusu. Bununla birlikte globalleşen iş dünyası moda alanındaki dengeleri radikal bir şekilde değiştirmekte; tekelleşme, üretimin doğuya kayması, trend kaynaklarının değişimi, iletişim alanında alışılagelmiş olan yöntemlerin yerini daha yaratıcı ve dijital ağırlıklı olanlara bırakması son zamanlarda gözlemlenen değişimlerin en önemlileri. Peki moda ve tekstil sektöründe yönetim, pazarlama, iletişim, halka ilişkiler gibi alanlarda çalışan profesyonel kişiler bu değişime nasıl cevap vermeliler? Bu eğitim kapsamında stratejik pazarlamanın temel taşları moda çerçevesi içerisinde incelenecek ve bu alandan seçilen güncel, global ve lokal örnekler katılımcıların bu bilgileri günlük çalışma hayatlarında uygulayabilecekleri bir şekilde ele alınacaktır. İçerik:
Gerekli Malzemeler:
Eğitmen: Dr. Bilgen Coşkun; lisans eğitimini Bilkent Üniversitesi İşletme Bölümü'nde tamamladıktan sonra Osnabrück Üniversitesi'nde İşletme Yönetimi Bölümü'nde Pazarlama ve İletişim alanında yüksek lisansını tamamlamıştır. Doktora çalışmasını Berlin Steinbeis Üniversitesi'nde Marka Yönetimi ve İletişimi alanında yapmıştır. 10 seneyi aşkın bir süredir GAP, Esprit, Zalando, Gerry Weber, Beiersdorf, L'Oréal, Mercedes, Volkswagen, Turkcell ve Nokia gibi global moda ve life style markalarına strateji, ürün/koleksiyon geliştirme, iletişim ve perakende konularında danışmanlık hizmetleri sunmaktadır. Münih'teki Mediadesign Hochschule'de Moda Yönetimi ve Tasarımı bölümlerinde ders vermekte ve I love You Magazin, Mercedes-Benz ve ICE Magazin' in de aralarında bulunduğu dergilere tasarım ve sanat konularında yazılar yazmaktadır. İMA'da moda pazarlaması, moda yönetimi ve pazar araştırması, güncel marka uygulamaları, dersleri vermekte ve Moda Yönetimi Program Liderliği görevini sürdürmektedir.
|