Bülten Sıra No: 2016/2600
Boğaziçi Üniversitesi Tekstil ve Hazırgiyim Ekonomi Zirvesi - 31 Mayıs 2016
24 Mayıs 2016, Salı
BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ TEKSTİL VE HAZIR GİYİM EKONOMİSİ ZİRVESİ
Sektör liderlerinin buluşma noktası Boğaziçi Üniversitesi, 31 Mayıs’ta Tekstil ve Hazır Giyim sektörüne yön verenleri ağırlamaya hazırlanıyor.
Türkiye’de tekstil ve hazır giyim sektörünü dünyayla rekabet eden bir noktaya taşımak için yapılması gerekenler ve sektörün geleceği lider markalarının temsilcileriyle birlikte Boğaziçi Üniversitesi’nde düzenlenen zirvede tartışılacak.
Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi tarafından düzenlenen Tekstil ve Hazır Giyim Ekonomisi Zirvesi, 31 Mayıs 2016 tarihinde Boğaziçi Üniversitesi Albert Long Hall’da gerçekleştirilecek.
Sektörün güncel problemlerinden gelecek tahminlerine kadar birçok konunun konuşulacağı; İHKİB desteğiyle ve Çalık Denim sponsorluğunda gerçekleşecek olan THG Ekonomisi Zirvesi, Boğaziçi Üniversitesi İktisadi ve İdari Bilimler Fakültesi Dekanı Prof. Dr. Ayşegül Toker’in açılış konuşması ile başlayacak. Tekstil ihracatına yön veren İHKİB Başkanı Hikmet Tanrıverdi, Çalık Holding Yönetim Kurulu Başkanı Ahmet Çalık ve LC Waikiki CEO’su Mustafa Küçük, ve dünyanın köklü firmalarından Hugo Boss’un Türkiye Genel Müdürü Joachim Hensch gibi önemli isimleri ağırlayacak olan THG Ekonomisi Zirvesi, Boğaziçi Üniversitesi’nin markalaşmış etkinliklerinden biri olarak sektörde ses getirmeyi hedefliyor.
THG Ekonomisi Zirvesi kapsamında öne çıkan oturumlardan biri de ‘’İhracatın Kilit Taşı: Tekstil ve Hazır Giyim’’ başlığı altında, Sadi Özdemir moderatörlüğünde gerçekleşecek. Oturumda ‘’Türkiye’de Tekstil ve Hazır Giyim sektörünü ileriye taşımak için atılması gereken adımlar nelerdir? Türk markalarını dünya markaları arasında görmek için neler yapılması gerekiyor? Günümüzde teknolojinin hızla geliştiğini göz önünde bulundurursak Türkiye bu gelişmelere ne kadar ayak uydurabildi? Sektörün gelişmesi için devletin atması gereken adımlar nelerdir?’’ gibi konular ele alınacak.
‘’Tekstil Sektöründe Sürdürülebilirlik’’, ‘’10 Yılda 10 Dünya Markası Turquality’’, ‘’Sanal AVM’ler’’ gibi oturumlarla Tekstil ve Hazır Giyim’e dair en güncel problemlerin, tartışmaların, uygulama ve trendlerin konuşulacağı
Zirve’de; markalaşma, sürdürülebilirlik, e-ticaret ve moda ekonomisi gibi birçok konu interaktif oturumlarda tartışılacak.
İhracatın kilit taşı olan Tekstil ve Hazır Giyim’in potansiyelini geliştirme ve yönetmeyi, disiplinlerarası konu başlıkları ve yenilikçi bakış açılarıyla masaya yatırmayı hedefleyen THG Ekonomisi Zirvesi, Boğaziçi Üniversitesi’nin sektöre yönelik düzenlenen öncü etkinliklerden olmayı hedefliyor.
Tekstil ve hazırgiyim dünyasının trendlerini ve sektörü etkileyen gelişmeleri öğrenmek, sektörün geleceğine dair profesyonel tahminleri duymak ve en önemlisi de Zirvemiz’in sunacağı güçlü network ortamına dahil olmak istiyorsanız, 31 Mayıs’ta düzenlenecek Zirveye sizi de bekliyoruz.
Söz konusu etkinliğe ilişkin bireysel katılım ücreti 500 TL+KDV’dir. 5+ katılım davetiyesi satın alan şirketleri ise tüm etkinlik çalışmalarında ‘’katılımcı şirket’’ olarak gösterilmekte ve logoları web sitesinde yayınlanmaktadır.
Ayrıca İHKİB üyelerine özel, katılım ücreti %30 indirimlidir. Başvururken belirtildiği takdirde indirim uygulanacaktır.
Program ile ilgili detaylar için www.giyimekonomisi.com web sitesini ziyaret edebilir ve her türlü soru için aşağıdaki e-mail ve telefon numaraları üzerinden iletişime geçebilirsiniz:
info@giyimekonomisi.com / 05343032207 / 05343829150
Söz konusu etkinliğin programı için tıklayınız.
Bültenlerimizi email ile almak istiyorsanız tıklayınız.