Müşteri davranışlarının tanımı, karar verme süreçleri ve alışveriş alışkanlıkları, moda ve popüler kültürün bitmeyen etkileşimi:
Moda Tüketiminde dün, bugün, gelecek ve dünyada tüketim trendleri...
Tüm bu konular 25 Kasım 2009’da Nathalie Rozborski tarafından yürütülecek workshopta ele alınacak.
Eğitimin Süresi: 1 gün
Eğitim tarihi: 25 Kasım 2009
Eğitim ücreti: 18 Kasım’a kadar: 150 € // 18 Kasım’dan sonra: 200 €
Nathalie Rozborski, 2005 yılında Paris, Sorbonne Nouvelle Üniversitesi’ndeModa ve Lüks Ürün Yönetimi bölümünde master eğitimini tamamladı.Moda alanındaki kariyerine perakende tecrübesiyle başladı.En önemli Fransız hazır giyim şirketlerinden birinde görsel düzenleme uzmanıve mağaza yöneticisi olarak çalıştı. Ardından Celine,LVMH ve Gaspard Yurkievichgibi markalarda çalışarak pazarlama bilgisini geliştirdi.2006 yılından bu yana Nelly Rodi bünyesinde bulunan ve Moda&Güzellik BölümYöneticiliği’ne yükselen Rozborski; Asya, Amerika ve Avrupa pazarları içindanışmanlık hizmetleri vermenin yanı sıra Nelly Rodi’nin iletişim kanallarınıgeliştirmektedir. Rozborski ayrıca, Avrupa ve Akdeniz ülkeleri odaklı danışmanlıkgörevleri yürütmekte (CYRILLUS,ETAM,REDCATS,Nordics,LUXOTTICA) ve global pazar denetlemeleri alanlarında uzman olarak çalışmaktadır.
Bültenlerimizi email ile almak istiyorsanız
tıklayınız.