Bülten Sıra No: 2009/513

İMA’da, Değişen Global Pazarda Moda Tüketicisinin Davranış Analizi

27 Ekim 2009, Salı

Müşteri davranışlarının tanımı, karar verme süreçleri ve alışveriş alışkanlıkları, moda ve popüler kültürün bitmeyen etkileşimi:

Moda Tüketiminde dün, bugün, gelecek ve dünyada tüketim trendleri...


Tüm bu konular 25 Kasım 2009’da Nathalie Rozborski tarafından yürütülecek workshopta ele alınacak.

 

Eğitimin Süresi: 1 gün

Eğitim tarihi: 25 Kasım 2009

Eğitim ücreti: 18 Kasım’a kadar: 150 € // 18 Kasım’dan sonra: 200 €

 

Nathalie Rozborski, 2005 yılında Paris, Sorbonne Nouvelle Üniversitesi’nde
Moda ve Lüks Ürün Yönetimi bölümünde master eğitimini tamamladı.
Moda alanındaki kariyerine perakende tecrübesiyle başladı.
En önemli Fransız hazır giyim şirketlerinden birinde görsel düzenleme uzmanı
ve mağaza yöneticisi olarak çalıştı. Ardından Celine,LVMH ve Gaspard Yurkievich
gibi markalarda çalışarak pazarlama bilgisini geliştirdi.
2006 yılından bu yana Nelly Rodi bünyesinde bulunan ve Moda&Güzellik Bölüm
Yöneticiliği’ne yükselen Rozborski; Asya, Amerika ve Avrupa pazarları için
danışmanlık hizmetleri vermenin yanı sıra Nelly Rodi’nin iletişim kanallarını
geliştirmektedir. Rozborski ayrıca, Avrupa ve Akdeniz ülkeleri odaklı danışmanlık
görevleri yürütmekte (CYRILLUS,ETAM,REDCATS,Nordics,LUXOTTICA) ve global pazar denetlemeleri alanlarında uzman olarak çalışmaktadır.

        

Bültenlerimizi email ile almak istiyorsanız tıklayınız.