Bülten Sıra No: 2005/219

1-Fransız Auchan Süpermarket Zinciri’nin Türkiye’den Konfeksiyon , Tekstil Ürünleri ve Aksesuarları Tedarik Etme Talebi Hk.<br> 2-İGEME Tarafından Hazırlanan “Trading Highlights from Turkey” İsimli Yayın Hk.<br> 3- Türkiye İçin Markalaşmanın Önemi, Marka Nasıl Yaratılır Konulu Seminer Hk<br>

17 Ağustos 2005, Çarşamba

1-Fransız Auchan Süpermarket Zinciri’nin Türkiye’den Konfeksiyon , Tekstil Ürünleri ve Aksesuarları Tedarik Etme Talebi Hk.

2-İGEME Tarafından Hazırlanan “Trading Highlights from Turkey” İsimli  Yayın Hk.

3- Türkiye İçin Markalaşmanın Önemi, Marka Nasıl Yaratılır  Konulu Seminer Hk

 

1-Dış Ticaret Müsteşarlığı İhracat Genel Müdürlüğü’nden gönderilen bir yazıda, Fransız Auchan Süpermarket Zinciri yetkililerinin Türkiye temsilcileri ile bir görüşme yapıldığı belirtilmektedir. Firma yetkilileri konfeksiyon, tekstil ürünleri ve aksesuarları, ev gereçleri,küçük eletrikli ev aletleri, gıda ürünleri, tek kullanımlık ürünler ( plastik çatal, bıçak, bardak, aluminyum folyo ürünler), temizlik ürünleri ve diğer hızlı tüketim ürün grupları ile ilgilendiklerini ifade etmişlerdir. Auchan firması hızlı üretim kapasitesine sahip, zamanında ve istenen miktarlarda teslimat yapabilecek, tercihen daha önce Avrupalı alıcılarla çalışmış Türk firmalarla iş yapmayı planlamaktadır.

İlgilenen üyelerimiz  http://www.itkib.org.tr/duyurular/sirkuler/dosyalar/17_08_2005_001_supplier.doc

adresinde yeralan formu doldurarak en geç 26 Ağustos 2005 Cuma gününe kadar Marcus Sommer ( Marcus.Sommer@solopartners.com) veya Yusuf Koçak’a (yusuf.kocak@solopartners.com) iletebilirler.

 

2-İhracatın geliştirilmesi amacına yönelik olarak çeşitli alanlarda faaliyetl yürüten  İGEME-İhracatı Geliştirme Edüt Merkezi  ihracatçılarımızın bu faaliyetlerden azami derecede istifade edebilmeleri için hazırladığı çeşitli yayınları hizmete sunmaktadır. Bunların arasında, yurtdışına yönelik olarak hazırlanarak geniş çapta dağıtımı yapılan ve ihracatçılarımızın dünyaya açılmasına önemli ölçüde katkı sağladığı gözlemlenen “Trading Highlights from Turkey” adlı yayın önemli bir yer tutmaktadır.

“Trading Highlights from Turkey” adlı yayın çeşitli ülkelerde yerleşik ticareti geliştirme kuruluşlarına, firma ve meslek kuruluşlarına ücretsiz olarak ulaştırılmakta ve ticari heyet/fuar gibi organizasyonlarda da dağıtımı gerçekleştirilmektedir.

Renkli olarak kuşe kağıda basılan ve İngilizce dilinde çıkarılan yayında, reklam veya T3 tanıtım  bölümünde yer almak isteyen firmaların İGEME’den  temin edecekleri T3 başvuru formunu  ve ücretin yatırıldığına dair belgeyi, reklam sayfasıyla katılacak firmaların reklam filmlerine ait renk ayrımlarını en geç 03 Ekim 2005  tarihine kadar İGEME’ye ulaştırmaları gerekmektedir.

            Reklam  ücretleri ve derginin 2005 yılı ikinci sayısına ilişkin detaylı bilgi ve başvuru formu www.igeme.gov.tr/tur/yayin/thftbasvuru.htm adresinden temin edilebilir.

 

ÖNEMLİ NOT: Katılan tüm firmaların  T3 Katılım Formu’nu doldurmaları gerekmektedir.Arka kapak, ön ve arka kapak içi, iç tam ve yarım sayfa olarak katılan firmalar  82.50 YTL  olan T3 katılım bedelini yatırmayacaklardır. Banka hesap no:  Ziraat Bankası Başkent Şubesi 34278390-5002

Bilgi için: İGEME Yayın Müdürlüğü   M. Melih HIZ Tel: 312-417 22 23/309  Faks: 312-425 71 77  E-mail: melihh@igeme.gov.tr

 

               3-İGEME-İhracatı Geliştirme Etüt Merkeziinden alınan 15 Ağustos 2005 tarihli yazıda, “Türkiye İçin Markalaşmanın Önemi, Marka Nasıl Yaratılır” konulu bir seminerin 15 Eylül Eylül 2005 tarihinde, Dış Ticaret Kompleksi’nde İİB-İstanbul İhracatçı Birlikleri işbirliğiyle düzenleneceği bildirilmektedir.

 

Konularında uzman olan özel sektör temsilcilerinin sunum yapacağı ve 120 kişi ile sınırlı olan seminere, katılım ücreti 35 YTL olup, son başvuru tarihi 9 Eylül 2005’tir.

 

Söz konusu seminere katılmak isteyen üyelerimiz, detaylı bilgi ve program için İİB AR-GE Şubesi’ne ( Tel. 0- 212- 454 05 22, İlgili: Altuğ Sarıcı  e-mail. arge@iib.org.tr)  başvuruda bulunabilir.

 

 



Bültenlerimizi email ile almak istiyorsanız tıklayınız.